DS shop

Menu
Menu

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Rejestracja

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

 
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Logowanie” i następnie „Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

 
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.

 

Wymiana i zwroty

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew. 
Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny:

–  w odniesieniu do zakupu towarów przecenionych – objętych jakiegokolwiek rodzaju  promocją lub przeceną – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

–  w odniesieniu do zakupu wszelkich innych towarów – nieobjętych promocją lub przeceną – w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

 

W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą lub faksem. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres:  [email protected]

Przewiń do góry